Showing posts with label Nuffnang. Show all posts
Showing posts with label Nuffnang. Show all posts

Monday, May 2, 2011

Earning Churp Churp Lebih Pantas dari Nuffnang

Dah sebulan ni saya perhatikan.

Hari demi hari pendapatan Churp Churp saya bertambah walaupun bersen-sen tapi tetap ada.  Yang lucunya, Nuffnang dah sunyi sepi.  Setakat awal April aje.  Walhal trafik saya ketara makin meningkat.  Buffered earning tak payah mimpilah.

Ish.  Tak best lah sistem baru Nuffnang ni.  Nama je Glitterati [GELI-TAK-RETI], tapi kedekut taik idung over masin!!  Agaknya sebab sekarang ramai bloggers dah masyuukkk takut tak terbayar ke Nuffang oi....  Nampak gayanya macam ni kena rajin lah update tengok dapat tak iklan dari Churp Churp.

Nuffnang kan sibuk jaga anak emas, anak angkat dan anak angkut derang.  Bunyi merajuk ni tau.  

Apa-apapun majulah blogger untuk negara.  

Konon.

p/s:  Tiap-tiap minggu rajin update blogger bio.  Hari-hari update blog.  Harap-harap Nuffnang baca lah entri ni.



*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

Monday, April 11, 2011

Nuffnang Tolol ke Aku yang Bangang??

Mula-mula Mizz Coki nampak macam akaun/income tak bergerak sejak March lalu walhal trafik makin meningkat.  BE tu cuma dalam mimpilah nak dapat.  Bila dah macam tu Mizz Coki tampal balik iklan Advertlets sebab daily earnings koman koman dapat sesen dua.  Tiap-tiap hari dapat macam tu lama-lama jadi banyak kan???

Tapi Nuffnang ni ngok sikit, set kan peraturan kalau kita letak iklan lain, dia akan tarik balik status Glitterati tu.  Apa barang??? Dah ko 'beku' kan pendapatan aku pasal tu aku letak iklan dari syarikat lain.

Bila status Glitterati dah ditarik, jangan mimpilah dapat masuk dan ping kan entry ke dalam Innit.

Now aku dah buang iklan Advertlets tu.

Kalau orang-orang Nuffnang baca entri ni paham-paham lah ye.  Kalau macam ni rupa gaya style korang, tak heran kalau ramai yang cabut lari.

Ataupun Nuffnang dah getar lutut sebab makin ramai blogger sekarang pendapatan ribu-ribu, ngelat le nak membayor kan yeop?

Anyway, harap-harap dalam masa 4 hari status aku dikasi balik.



*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

Monday, February 21, 2011

Pendapatan Terumpuk a.k.a Buffered Earning Keww Kemvvali Laggieyy, yenggey yenggey!!

Nah, semua orang suka blog pasal Pendapatan Terumpuk ni I pun nak tumpang sekaki jugaklah.  Dulu ada dalam dua minggu B.E. I hilang taw.  Rasa nak meraung jeritan batinku tapi itulah dah bukan rezeki kita.

Tup tup minggu ini dia timbul lagi.  Hoorayyy horrayyy!!

Tapi..... check dari Nuffnang bulan Disember belum ditunaikan lagi.  Aduina.  Cemana ni?  Dahlah cek dari HSBC.  Kalau Maybank tu rajinlah sikit.

Ish.. mampus kalau sampai tiga bulan.

Kena ingatkan Nyung Nyung ni.

Anyway, Thanks Nuffnang!

I Heart NUFFNANG katanya....
xoxo.


*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

Tuesday, February 1, 2011

Semakin Dibenci Semakin Glemer Pulak!

Pernah tak korang rasa tiba-tiba dapat idea dan perasaan nak menulis meluap-luap tapi lepas tu bila jejari dah mencecah keyboard tiba-tiba perasaan itu mati?? Pernah tak?? Iye iye arrrjerkk nak menulis tapi lepas tu OFF. I selalu mengalami gangguan (ciehh..gangguan katanya, haha) macam tu tapi kali ini I tanak OFF kan feeling feeling yang berkobar-kobar tu so hari ini ku datang riang tersenyum buatmu senang dengan topik, Semakin Dibenci, Semakin Glemer Seseorang Itu. 

I konfiden giler memang uols gerenti setuju dengan statement ini kan? Kalau tak kenapa Fasha Sandha boleh ngeTop sampai sekarang? Despite all the huhu haha padan-muka-ko-pasa-sendat-ha-lenkali-amik-lagi-laki-orang but rezeki dia tetap bertambah-tambah. 

Ada haku kesah??
Gambar:  Dicilok dari ZonArtis

 And so did happen to Cik Fatin Liyana yang comel macam arnab (mentang-mentang tahun ni tahun Arnab Jah!).  I rasa since isu the Scarflets yang pakai tudung warna warni pelangi lepas tu very the fashionista kena kutuk berjela-jela sejak itulah I perasan yang nama dia muncul di sana sini.  And very the haruslah kan kalau dia dan geng-geng dia naik macam Cik Epal, Irine Nadia Marcello, Elena Maria etc etc pun kena tempias jugak!!




Geng-geng The Scarflets.  Makin dikutuk rezeki mereka makin masyukkk! $$$$$$$$

Oh!  Jangan lupa kita ada si Elia, Jejari Runcing yang dahlah femes kena tempias bf dia, bertambah tambah femes dengan haters dia sebab ramai girls yang syiok sendiri dengan KFCM.


Sweet couple.  Sweet sangat.  Tuah ayam nampak di kaki, tuah Elia nampak di blog.

Rata-rata dia orang ni, Followers blog sampai 5 ANGKA!!!!!  Trafik sesak tak hengat tak payah cakaplah.  Dahlah semua Nuffnangers!  

So, pengajaran buat korang korang haters kat luar sana, mereka ini mungkin SAMPAH BAGI KORANG TAPI KORANG HATERS ADALAH EMAS BERJONGKONG-JONGKONG bagi mereka. Makin korang BENCI makin Tuhan limpahkan rezeki melimpah berganda buat mereka.

Hehehhe.. sendrey mau ingat brader!




p/s:  Jangan pulak lepas ni korang benci kat Mizz Coki pulak tak pasal-pasal. :p




*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!