Tuesday, February 15, 2011

Bunyi Gitar, eh??? Bukan... Bunyi Straw!

Pada satu pagi hari Ahad yang indah permai, macam biasa kita orang mesti lepak kat First Choice Cafe di King Centre.  Memang port biasa sebab I ketagih Kolok Mee (non-halal) nya yang aduhhh... ketagihan dibuatnya. Sambil tunggu Ah Seng mencelur mi koloknya, kami pun menikmati Kopi O Ais dan tiba-tiba habi ambik my straw dan tanya I, "Nak dengar bunyi baby menangis takk?"  I apa lagi terus ye ye aaw jerk kasi green light kat dia.


FAIL.  GAGAL.

 Sabo jelah haku.

Aksi ni jangan ditiru ye adik-adik kat rumah, kang tak pasal-pasal kena register gi Tanjung Rambutan.

Haha!!



*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

No comments:

Post a Comment